Sklandus kontaktų valdymas su Odoo

Jei kontaktų valdymas versle jums primena bandymą suvaldyti chaosą, Odoo kontaktų modulis yra būtent tai, ko reikia. Šis įrankis suteikia galimybę ne tik efektyviai organizuoti klientų duomenis, bet ir optimizuoti visą verslo valdymo sistemą. Nesvarbu, ar tvarkote ryšius su esamais klientais, ar stebite potencialius verslo partnerius, Odoo sujungia viską į vientisą sistemą, palengvinančią kasdienes užduotis ir strateginius sprendimus.



Noriu gauti Odoo!

Visapusiškas kontaktų valdymas

Odoo kontaktų valdymo sistema yra daugiau nei tiesiog adresų knyga. Šis modulis leidžia centralizuotai tvarkyti visų verslo partnerių – tiek klientų, tiek tiekėjų – informaciją vienoje vietoje. Naudodami sistemą, galite lengvai klasifikuoti kontaktus, priskirti juos atskiroms grupėms bei susieti su kitais Odoo moduliais, tokiais kaip CRM ar pardavimai. Tai ne tik palengvina kasdienius darbus, bet ir leidžia visapusiškai stebėti verslo ryšius bei operacijas.


Integracijų gausa

Integracija su CRM, Pardavimų, Remonto, Helpdesk ir kitais moduliais yra vienas iš didžiausių šio modulio privalumų. Visi kontaktai, įvesti į sistemą, tampa pasiekiami kituose moduliuose. Tai leidžia sekti klientų kelionę nuo pirmo susisiekimo iki sėkmingo sandorio užbaigimo. Tai reiškia, kad visa klientų informacija – nuo elektroninių laiškų iki paskutinio pokalbio detalių – yra po ranka. Toks sklandus kontaktų valdymas ne tik pagerina aptarnavimo kokybę, bet ir padeda efektyviai valdyti pardavimo procesus.


Papildomos funkcijos ir segmentavimas

Odoo leidžia lengvai priskirti kontaktams papildomą informaciją, tokią kaip klientų lojalumo programos, pirkimo įpročiai, kredito limitai ir kita. Naudodamiesi šiomis galimybėmis, galite segmentuoti savo kontaktų bazę, kurti individualias rinkodaros kampanijas ir teikti suasmenintas paslaugas. Segmentacija leidžia geriau suprasti klientų poreikius ir paruošti tikslines akcijas, didinančias lojalumą bei pardavimus.  


Adresų ir susiejimų gausa 

Jūsų klientas ar partneris gali turėti keletą adresų, darbuotojų - Odoo leidžia juos visus apjungti.