Skaitmenizuok dokumentus ir pasirašymą!

Skaitmeninis dokumentų valdymas ne tik padeda atsisakyti popierinių dokumentų, bet ir padidina produktyvumą, užtikrina saugumą ir palengvina darbo eigą jūsų versle. Su Odoo, Dokumentų ir Pasirašymo modulis siūlo visapusišką sprendimą tvarkant jūsų dokumentus skaitmeniniu būdu, taip padarant jūsų operacijas sklandesnes ir efektyvesnes.

Noriu gauti Odoo!

Skenavimas ir Saugojimas: Momentinė Skaitmeninė Archyvacija  

Greitai skenuokite dokumentus arba siųskite juos tiesai į Odoo. Saugokite dokumentus tiesiogiai Odoo sistemoje. Ši funkcija yra būtina verslams, kurie nori sumažinti fizinių dokumentų kiekį. Nebebus prarastų sąskaitų faktūrų ar pamestų sutarčių. Viskas skaitmeniškai archyvuojama ir lengvai randama. Tai ypač naudinga dirbant su Pardavimų ar Nuomos moduliais, kur sutarčių ir susitarimų sekimas yra labai svarbus.  




Išmanios Žymos: Greitai randami dokumentai 

Naudokite išmaniąsias žymas dokumentų kategorijoms ir tvarkymui. Tai leidžia greitai rasti bet kokį jums reikalingą failą be laiko švaistymo. Integruokite šią funkciją su Gamybos moduliu, kad visi jūsų gamybos dokumentai, pvz., kokybės ataskaitos ir įrangos vadovai, būtų tvarkingai surūšiuoti ir lengvai prieinami.


Automatizuotos Darbo Eigos: Leiskite Odoo Dirbti Už Jus

Nustatykite automatizuotas darbo eigas, kad dokumentai būtų nukreipiami tinkamiems asmenims tinkamu metu. Ši funkcija užtikrina, kad tokie dokumentai kaip pirkimo užsakymai ar išlaidų ataskaitos būtų automatiškai siunčiami atitinkamiems departamentams patvirtinimui, palengvinant vidinius procesus. Tai puikiai tinka Pardavimų ir Apskaitos moduliams, kur patvirtinimai yra įprasta darbo dalis.




Išmaniosios Sutartys: Automatizuokite Savo Susitarimus  

Odoo 17 išmaniosios sutartys suteikia galimybę automatizuoti jūsų susitarimus, sumažinant rankinio darbo poreikį ir užtikrinant atitiktį. Šios skaitmeninės sutartys automatiškai kuriamos kai atitinka numatytas sąlygas. Įsivaizduokite, kaip integruojate išmaniąsias sutartis su Pardavimų moduliu, kad automatiškai suaktyvintumėte mokėjimus po produkto pristatymo arba naudotumėte jas Nuomos modulyje, kad automatizuotumėte mėnesinius nuomos mokėjimus. Tai ne tik taupo laiką, bet ir sumažina klaidų skaičių bei užtikrina, kad visos šalys laikytųsi sutartų sąlygų.   Tai galite naudoti ir darbo sutarčių, įmonės kontraktų ar bet kokio kito dokumento skaitmenizavimui


E-Parašai: Pasirašykite Bet Kur, Bet Kada

  Pamirkite popieriaus spausdinimo, pasirašymo ir skenavimo vargus. Su Odoo integruotais e-parašais galite pasirašyti dokumentus skaitmeniniu būdu, todėl tai puikiai tinka nuotoliniam darbui. Tai ypač vertinga nuomos sutarčių pasirašymui Nuomos modulyje arba pardavimų sutarčių pasirašymui kelyje Pardavimų modulyje.




Prieigos Kontrolė: Kas Matys Ką

Nustatykite leidimus, kad kontroliuotumėte, kas gali peržiūrėti, redaguoti ar dalintis dokumentais. Tai užtikrina, kad jautri informacija būtų prieinama tik įgaliotiems asmenims. Pavyzdžiui, personalo dokumentai gali būti riboti HR departamentui, o pardavimo dokumentai prieinami pardavimų komandai. Ši funkcija puikiai tinka bet kuriam moduliui, kuris tvarko jautrią informaciją, pvz., HR ar Apskaita.


Versijų Valdymas: Niekuomet Nepraraskite Sekimo

Sekite dokumentų versijas, kad visuomet dirbtumėte su naujausia informacija. Tai ypač naudinga Gamybos modulyje, kur specifikacijos ir gamybos planai gali dažnai keistis. Versijų valdymas padeda išlaikyti nuoseklumą ir tikslumą jūsų operacijose.




OCR Technologija: Paverskite Skenavimus Į Paieškos Tekstą

Naudokite optinio simbolių atpažinimo (OCR) technologiją, kad konvertuotumėte skenuotus dokumentus į paieškos tekstą. Tai leidžia lengvai ieškoti specifinių terminų dokumente, taupant laiką ir didinant efektyvumą. Nesvarbu, ar tai būtų nuomos sutartys, pardavimo užsakymai ar gamybos brėžiniai, OCR padaro informacijos paiešką greitą ir paprastą.